Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Cappadoce juin 2009
Archives
Derniers commentaires
8 juin 2009

Résumé de la journée de lundıdi 8 juin.

Résumé de la journée de lundi 8 juin.

Chers parents et lecteurs,

Aujourd’hui, le matin a été consacré à l’école où nous avons appris à utiliser les pourcentages. Puis un peu de temps pour vous écrire et raconter notre journée et enfin nous avons regardé une exposition photos des élèves de l’école turque. C’était très joli, certaines photos ressemblaient beaucoup à celles que nous prenons au cours de notre séjour. A notre arrivée, Bora était déjà arrivé d’ankara pour nous accompagner cette dernière  semaine. Au déjeuner, nous avons eu des « pides turques » c’était très bon !!! L’après midi, nous sommes allés visiter les cultures de champignons (de Paris).

SANY0523

P6080289

C’était bien car il faisait assez frais.

SANY0535Nous avons ramené des champignons pour le restaurant. Ensuite nous nous sommes dirigés vers les réserves d’agrumes. Il y avait des citrons partout !!!

IMG_1657                    IMG_1650                         

                                                                                             SANY0538

Et beaucoup de gens qui travaillaient. Les caisses que nous avons vues partaient pour l’Irak ! Chacun de nous est reparti avec un citron ! Arrivés à l’hôtel, on nous a annoncé une surprise : sortie en ville pour manger une glace et jeux dans un parc. Ce soir, nous nous couchons tôt car cela fait trois soirs de suite que nous veillons un peu… A demain.

La classe de CM2

Publicité
Commentaires
S
aylincim ben şebnem ablan az önce annenle telefonda konuştuk senin bütün mesajlarını okumuş ve resimlerini görmüş çok mutlu olmuş ama ne yazıkki o sana cevap yazılabildiğini bilmiyormuş o nedenle yazmamış seni çok sevdiğini ve özlediğini iletmemi istedi simaya da söyledim yarın sabah beraber kahvaltı yapacağız orada benim bilgisayardan sana mesaj atacak sakın merak etme segiler şebnem ablan
S
bugun sana yazmayı çok istedim ama bir türlü internete bağlanamadım...dün ağabeyin kullanmıştı en son çünkü dün bütün gün ve gece elektrikler kesikti önemli bir tamirat vardı o nedenle ağabeyin de benim bilgiayarı şarjı bitene kadar kullandı sonrası malum bilgisayar bir daha internete bağlanamadı ama hakkını yemiyim yine o tamir etti ben de şimdi eve geldim ve gelir gelmez sana yazıyım dedim seni çok seviyor ve özlüyorum yarın anneler kahvaltısı yapıcaz artık bol bol çekiştiririz sizi ...baban ve ulaş da seni öpüyor kendine iyi bak ve eğlenmene bak tabii bu arada zaten öğrenirsin de sevgiler annen
I
Ipek'ciiiim baba, ben ve kediler, hepimiz seni cok ozledik. Lotchi gun icinde seni ariyor. Iki gundur de protesto edip aksam yemegini yemedi. Bir turlu anlatamadik Kapadokya'ya gittigini. Hala seni evin bir yerinde bulabileceginden emin. Yani donusunuze en cok o sevinecek diyebilirim. <br /> <br /> Ne guzel seyler yazmissin. Ucurtmalarinizi cok merak ettik. Nasil ve ne renklerde yaptiginizi ve fotograflarini. Bugun sitde cikar sandik ama belki daha sonra. Guzel canim, bu kiymetli egitsel tatilin keyfini iyi cikardiginizdan eminim. Bize aktaracagin cok sey oldugunu biliyoruz ama detaylar icin yine de kucuk notlar almayi unutma olur mu? Ipos gunes kremini kullaniyorsun degil mi? Hatirlatmak istedim. Kocaman kucakliyoruz. Tüm ekibe selam, sevgiler.<br /> <br /> Annen
N
canım kızım lütfen kendine dikkat et ve bana nasıl olduğun hakkında bilgi ver umarım ateşin çıkmaz kendini iyi koru hepimiz seni öpüyoruz annen baban kent ve shiba
H
YİĞİDO, İYİ OLDUĞUNA SEVİNDİK. BİZ DE SENİ ÇOK ÖZLEDİK. TÜRKMENİSTAN'DAN SELAM VE SEVGİLER. KÖPÜK VE SEZAR OLDUKÇA BÜYÜDÜLER. GÜZEL BEKÇİLİK YAPIYORLAR. HER AKSAM EVE GELİŞTE BENİ KARŞILAYIP SENİ SORUYORLAR. BU ARADA HAVLAMAYI DA İHMAL ETMİYORLAR. AŞKABAT'A NE ZAMAN GELECEKSİN. ABLANIN SINAVLARI İYİ GİDİYORMUŞ. ÇOK MEMNUNUZ. DİLERİZ Kİ ÇOK İYİ SONUÇLAR ALACAK. HER İKİNİZ DE GÜZEL BİR TATİLİ HAKETTİNİZ BU YAZ.<br /> <br /> YAKINDA GÖRÜŞMEK ÜZERE, KENDİNE İYİ BAK. <br /> <br /> BABAN
Cappadoce juin 2009
Publicité
Publicité