Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Cappadoce juin 2009
Archives
Derniers commentaires
8 juin 2009

Lettres des élèves en turc

Tout d'abord, veuillez nous excuser pour les fautes de turc mais Oktay étant parti ,il n'y a plus de professeur de turc pour corriger les fautes !...

Mamacım, babacım, Derga, Ağabey ve Pati !

Sizi ne kadar özledim bilemesiniz. Çok merak ettim taşındınızımı. Bu arada Simay size çok teşekkür ediyor. Ve çok üzülüyorum çünkü hiç biriniz bana mesaj gondermiyorsunuz !

100.000 öpüyorum.

Sevgilerle, Aylin

Sevgili annem ve babam,

Sizi çok özledim ! Anne, senin gonderdiğin mesajları görüyorum ama hep cevaplıyamıyorum... Bugün okuldan çıkışta öğlen yemeği yedik : güzel kıymalı pide ! Sonra Kapadokya’da mantarları nasıl yetiştirmek görmek için gezeceğiz. Sonra spor yapacağız ve yemek yiyip yatacağız !

Kocaman öpücüklerle, Simay

Anne’cim, Baba’cım, Kent ve Shib,

Bugun okula gidemedim çünkü biraz hastayım. Öğretmen bana bir doktor çağırdı. Şey yarın daha iyi olcakmışım. Shiba nasıl ? Bana mektup yazmayı unutmayın.

By, Nefise J

Anne ve herkes,

Sizi özledim ! Bugün bir depo’ya gideceğiz. Orada sebze ve meyveler var. Neyse kart postal yolladım, onu al.

Yiğit

Anne, baba ve abla,

Bugün çok eğlendim. Yeni yeni şeyler gördüm. Sizi çok özledim. Biliyorum ki sizde beni özlediniz ama az kaldı biliyormuşsundur. Odaları değiştirdik ve ben Dilse ile kalıyorum. Umarım 3 gece hızlı geçer. Sizi çok seviyorum. Çok mutluyum.

1.000.000.000 öpücük yolluyorum.

Öpüyorum, Selen

Not : Ablamı üzmeyin ve kendinizi de

Merhaba anne ve baba,

Sizi çok özledim. Lütfen bana yazın. Umarım siz beni çok özlememişsinizdir ! Bana gelince hediye alın .

Size seviyorum, bye bye, Sena.

Merhaba canım ailem !

Sizlere çok fazla özledi. Biz oda değiştirdik. Ben Nefise ile kalıyorum.Turnuvada kaçıncı oldum ? Sizi çok seviyorum.

Öptüm, bye, Zeynep

Publicité
Commentaires
Cappadoce juin 2009
Publicité
Publicité