Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Cappadoce juin 2009
Archives
Derniers commentaires
29 mai 2009

Onyx Simay'dan Selen'den ve Aylin'den

fluoriteOnyx Taşının Bulunduğu Yerler

Kestel’de bulunan onyx ve mermer el işi atölyesin de yapılan onyx taşı turistlerin ilgisini çekerken onyx taşı işletmecisi Ali Rıza Aktaş, yetkililerden bu sanata destek vermelerini istediğini söyledi. Onyx   taşının Kars ve Erzurum illeri arasındaki dağlık alan ve Kapadokya’dan çıkarıldığını belirten Aktaş taşların elde ve makine ile işlendiğini belirterek” Bu taşlar volkanik oluşumlar sonucu meydana gelmektedir, ana maddesi kalsiyum olan bu taşların koyu renklileri sıcak sudan, açık renkli olanları ise soğuk sudan oluştuğunu” belirtti. Bu taşların siyah ve emprador renkli olanları bölgemizde bulunan Güzel bağ’da ve Sedre de görülmektedir dedi.  Türkiye’de onxy taşı işletmesi olan 13 - 14  fabrika var. Bu işletmeciliği bizlerde yapmamıza rağmen yeterli desteği görmemekteyiz. Yetkililerden “bu işlemeciliğin gelişmesi için gerekli ilgiyi görmek istiyoruz” diye konuştu.

Onyx’in yapıldığı yerler:

-Kapadokya

-Eskişehir

-Kırşehir

2bce8d9b4eca2786

      

2186d3694fe8e272

                  

d03a907793f16eb4

Publicité
Commentaires
S
Selenciğim,<br /> Mesajını aldık çok mutlu olduk. İnşallah hastalığın geçmiştir. Michelin size iyi baktığını biliyorum onun için içim rahat. Yinede kıyafetlerine dikkat et, mutlaka yanına hırkanı al akşamları serin olabilir. Seni çok özledik biz de seni çok seviyoruz. Babana mesajını ilettim merak etme. Çoook öptük. İyi eğlenceler...:))<br /> Annen,baban ve ablan
S
Selencim ben ablan. Nasılsın? Çok özledık senı. :) <br /> <br /> Babanla beraber yazıyoruz şimdi. Şapkanı çıkarmayacakmışsın baban öyle diyor. Ayrıca ilacını da almayı unutma sakın! <br /> Kendine dikkat et. Çok öptük. :)
S
Selenciğim,<br /> Neyse en sonunda sana gönsderdiğim bir mesajı gördüm de rahaladım. Günleriniz nasıl geçiyor. Çömlek yapımı nasıl kolay mı? Yarın kamp yapacaksınız ne kadar şanslısınız. Hafta sonunda da yeni yerler göreceksiniz. Çok kıskandım seni. Hepimiz seni çok özledik , kendine iyi bak ,öptüm <br /> Annen
S
Selenciğim,<br /> Dün gönderdiğimiz mesajlar eline geçti mi bilmiyorum. Çömlek yapımı nasıl gidiyor, mektup arkadaşın nasıl selamlarımızı söyle. Bu arada teyzen de seni çok öpüyor. Seni çok seviyoruz. Öptük .Michele ve diğer öğretmenlerine de selam söyle.<br /> Annen, baban ,ablan
Cappadoce juin 2009
Publicité
Publicité