Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Cappadoce juin 2009
Archives
Derniers commentaires
2 juin 2009

Messages des élèves en turc et en espagnol...

Sevgili Anne ve baba

Sizi özledim burada çok mutluyum her yeri geziyoruz. Yarın çömlek yapacağız  sizi dünyalar kadar seviyorum…

                                                      Sena

Sevgili anne , baba,

Burada hayat güzel ama tabii ki sizi çok özledim! Çok güzel şeyler gördüm! En güzeliyse çömleklerdi. Kapadokya lüks olmasa da çok doğal bir yer. Neyse, görüşmek üzere!

                                                                                                                                        Simay

Anne, baba ve abla,

Burada çok eğleniyorum. Burası harika. Odalar küçük ama olsun. Fotoğraf makinesi gerekliydi, aldım. Bu arada, çanak-çömlek için Spiderman giysisini kullandım. BYE! BYE!

Sizi seviyorum            

                                               Yiğit                              

Sevgili anneciğim, babacığım, Kent ve Shiba

Sizi çok özledim.Anne, umarım Shiba’ya iyi bakıyorsundur. Kent, İpod için sağol. Bugün saat 7.30’da uyandım. Sonra Avanos’a gittik. Orada toprak topladık.Yarın, onları sıcak suya koyacağız.Bu şekilde onları karıştırıp vazo yapacağız.

Sonra otele döndük öğle yemeğini yedikten sonra. okula gittik. Mektup arkadaşım Şaziye çok iyi biri.

Hoş çakalın !!!! J 

                                               Nefise

Anneciğim ve babacığım,

Bugün Avanos’a gittik. Çömlek için kırmızı ve beyaz toprak topladık. Daha çömlek yapmaya başlamadık. Sonra kervansarayı görmeye gittik. Saat 1: 45’te okula gittik. Dönüşte akşam yemeği yiyeceğiz.

                                        Yarın görüşürüz,   

                                                                                                             İpek

            Sevgili mamacım ve babacım.   

Sizi çok özledim. Ama burası da güzel.Oteli pek sevmedim, çünkü odalar çok küçük ve biz 3 kişiyiz; Selen,Simay ve ben.Boğazım ağrıyor sesim çok değişti ve çok kısıldı.Sizi seviyorum!

                                                                                              Sevgilerle AYLİN YÜCESOY!

Zeynep’in ailesine büyük öpücük!

Anneciğim, babacığım ve ablacığım,sizleri çok özledim! Biliyormusunuz, hiç ağlamadım.Tam tersine çok eğlendim. Geleceğim günü iple çekiyorum! Sizi çok seviyorum. Kızınız ve biricik kardeşin.

Anne, baba ve abla ,

Bugün çok iyi bir zaman geçirdim ve çok eğleniyorum ama birazcık karnım ağrıyor. Merak etme iyiyim. Sizi çok özledim size her gün mail atacağım.Sizin de yollamanızı bekliyorum. Sizi çok seviyorum.     

                                                           Selen

Sevgili anne  ve baba,

Kapadokya da çok mutluyum  ve geziyoruz .Kapadokya’da  bu gün bir Türk okuluna geldik.Bay bay

                                   Enes

Anneciğim, babacığım ve kardeşçiğim

Bugün yani 2 Haziran çok güzel geçti. Nasılsınız? Ben çok iyiyim ama sizi çok özledim. Bugün çömlek yapılan yere ve kervansaraya gittik. Okulda da mektup arkadaşlarımızla tanışıp biraz çalıştık. Sonra otelde, seçtiğimiz aktiviteyi yapacağız. Benimki tiyatro. Bana yazmayı unutmayın. Benim için anne Kutay’ı, Kutay babayı, baba da anneyi öpsün. Sizi çok ÖZLEDİM!

Dilse

HOLA MAMA !!!!!!!!

Hoy hemos ido hacer cosas con el baro y hemos ido recojer baro rojo y blanco.

Ayer nos hemos ido a la cama a las 9. 10.

Te quiero mucho y me lo paso muy bien con Zeynep y la comida esta muy buena.

Por la noche nos lo pasamos muy bien.

Vamos al cole.

Me lo paso bien.

Publicité
Commentaires
N
tatlı kızım haberlerini alıyoruz seni çok özledik bu arada jawwslı ceketini buldum abinin dolabına asmışlar sana kızdığım için özür dilerim seni çok seviyorum minik kuşum benim eser atilla kent shiba
S
Güzel kızımız,seni gercekten cok özledik.bugün ATK ya gidiyorum şimdi sanırım şampiyon olmuşsundur.madalyanı alabilirsem öğretmenini aramaya çalışacağım.seni çoooooooooooookk öptük özlemle bekliyoruz.
I
Canım kızım,<br /> <br /> Arkadaşlarınla iyi zaman geçiriyor olmanız ve güzel haberleriniz babanı ve beni sevindiriyor. Hepimiz, kediler dahil seni özlemle bekliyoruz. Yarın ki kampınız da umarım keyifli geçer. <br /> Şimdilik kocaman öpüyorum, kuzuya da selamlar. Sevgiler,<br /> <br /> Annen
N
tatlı kızım seni çok özledim hepimiz çok iyiyiz ben biliyorsun teknedeyim bu gece ankaraya dönüyorum çok iyi vakit geçirdiğinizi düşünüyorum seni çokkkkk seviyorum.
S
Zeynooş naber canım,iyice alıştın galba artık sanırım,bizi unutmandan korkuyoruz!:)...Fotoğraflarınızda gördüğümüze göre günleriniz çok eğlenceli ve dolu dolu geçiriyor galiba?...Ayrıcaaaaaaaa gözümden kaçtı sanma sakın, oraya benim tişörtümü alıp gitmişsin, fotoğrafta üstünde gördüm, seni cadı!:) Bana bol şans dile nolur,son iki sınavım artık, sonra belki annemlerle antalya'ya giderim bende:)...Çok çok çok öpüyorum seni, mesajını bekliyoruz, dikkat et kendine:*
Cappadoce juin 2009
Publicité
Publicité